Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie się z niżej podanymi ogólnymi warunkami dokonywania rezerwacji, zmian i anulacji, gdyż ich zaakceptowanie jest warunkiem koniecznym do dokonania przez Państwa rezerwacji.
- Wstępnej rezerwacji można dokonać mailem lub wypełnić formularz rezerwacyjny na stronie www.csk-spolem.pl.
- Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Rezerwującego, całkowitą odpowiedzialność ponosi Rezerwujący.
- Rezerwacji dokonuje się na osobę lub firmę, która będzie dokonywać płatności i na którą będzie wystawiona faktura VAT. W przypadku potrzeby otrzymania faktury VAT proszę podać dane do faktury najpóźniej w dniu potwierdzenia przez nas rezerwacji. Po tym terminie nie będzie możliwe uzyskanie faktury VAT.
- Potwierdzenie wstępnej rezerwacji będzie przesyłane przez Centrum Szkoleniowo- Konferencyjne w ciągu 2 dni roboczych (pod pojęciem dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt) od daty wstępnej rezerwacji na adres e-mail wskazany przez Rezerwującego.
- Forma płatności za usługi: przelew bankowy na konto KZRSS ”Społem” 02-548 Warszawa, ul. Grażyny 13/15.
Nr konta: BZ WBK 79 1090 1870 0000 0001 3196 6125. - Ewentualne inne formy płatności powinny zostać uprzednio uzgodnione bezpośrednio z Centrum Szkoleniowo- Konferencyjnym.
- Opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) należy dokonać w ciągu 3 dni przed przyjazdem. Prosimy o przesłaniu dowodu dokonania przelewu e-mailem. W przypadku nie dokonania opłaty rezerwacyjnej, konieczne jest zgłoszenie rezygnacji z rezerwacji zgodnie z poniższymi warunkami anulacji rezerwacji pokoi Gościnnych.
- Niestawienie się Klienta w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym do godziny 9.00 rano dnia następnego po dniu rozpoczęcia usługi, jest równoznaczne z rezygnacją z usługi, jeżeli Klient wcześniej nie powiadomił Centrum.
- Anulacje lub inne zmiany dotyczące rezerwacji dokonane przez Klienta muszą być potwierdzone przez Rezerwującego pisemnie.
- Wszystkie zmiany lub anulacje dokonane przez Rezerwującego muszą być potwierdzone pisemnie przez Centrum Szkoleniowo – Konferencyjne.
- Wszelkie zmiany zarezerwowanych usług uzależnione są od możliwości ich dokonania.
Warunki rezerwacji i anulacji mogą ulec zmianie w zależności od rodzaju oferty (np. rezerwacja grupowa lub rezerwacja na dłuższy okres czasu) i zostaną przekazane Rezerwującemu indywidualnie w procesie składania zamówienia. W przypadku ich braku obowiązują "OGÓLNE WARUNKI REZERWACJI, ZMIAN i ANULACJI".
Warunki anulacji rezerwacji pokoi gościnnych:
- W przypadku anulowania rezerwacji na jeden dzień roboczy przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji zamówionej usługi do godz. 15.00, nie pobieramy żadnej opłaty od Klienta.
- W przypadku anulowania rezerwacji w dniu rozpoczęcia jej realizacji pobieramy od Klienta opłatę anulacyjną w wysokości 100 % kosztu pierwszej doby zarezerwowanej usługi.
- Gdy Klient nie zgłosi się lub nie skorzysta z zarezerwowanej usługi w ustalonym terminie bez dokonania wcześniejszej zmiany na piśmie pobieramy od Klienta opłatę anulacyjną w wysokości 100 % kosztu zarezerwowanej usługi.
- W przypadku rezygnacji z usługi przez Klienta w trakcie jej trwania z przyczyn od nas niezależnych i nie zgłoszenia jej w dniu poprzedzającym do godz. 15.00, pobieramy od Klienta opłatę w wysokości 100 % kosztu jednej doby zarezerwowanej usługi.
- W przypadku anulacji rezerwacji należna Klientowi kwota zwracana jest za pośrednictwem przelewu bankowego w ciągu 14 dni roboczych od daty przesłania pisemnej anulacji.